Retourbeleid Bloem en Plezier
Mocht zich de situatie voordoen dat u niet tevreden bent over het product dat u van ons ontvangen hebt dan vinden wij dat allereerst heel vervelend. In de eerste plaats voor u maar ook omdat wij er alles aan doen om onze producten op een hoog niveau vorm te geven en bij u thuis te krijgen.
In het geval u desalniettemin niet tevreden bent over wat u van ons via de post ontvangen heeft dan hebt u het recht om binnen 14 (veertien) dagen na aflevering van het product (of indien van toepassing na aflevering van het laatste product) aan Bloem en Plezier kenbaar te maken dat u niet tevreden bent en het product vervolgens te retourneren (Hier kunt u het modelformulier herroepingsrecht voor gebruiken). De kosten voor transport van retourzendingen zijn voor eigen rekening.
Bloem en Plezier zal binnen 7 werkdagen nadat een product in goede staat retour ontvangen is, het betaalde bedrag aan u terugstorten. Terugbetaling vindt altijd plaats onder inhouding van de in rekening gebrachte verzendkosten voor zover u die kosten voor de retourzending niet zelf heeft voldaan.
Ook in het geval van workshops streven wij er naar om u een prettige ervaring te geven met als eindresultaat een prachtig door u zelf gemaakt bloemstuk waar u weken lang trots op kan zijn. In de afgelopen 5 jaar dat wij honderden workshops voor meer dan duizend personen gegeven hebben is het geen enkele keer voorgekomen dat klanten ontevreden waren.
Indien toch sprake is van ontevredenheid en ons verwijtbaar handelen, dan treden wij met u in overleg om gezamenlijk tot een goede oplossing te komen.